donderdag 17 september 2015

Breisels

Toen ik zwanger was van Kiron wilde ik voor hem graag een warme zak voor in de Maxi-Cosi maken. Alle patronen of voorbeeldjes die ik hiervan vond, waren van gebreide voetenzakken. Maar ik kon alleen maar haken...
Omdat ik het haken geleerd heb door veel filmpjes via YouTube te bekijken, bedacht ik dat ik op die manier vast ook kon leren breien. Dus ik ging op zoek naar wat makkelijke patroontjes op Ravelry en begon met het breien van babymutsjes. Ik maakte er best heel erg veel, maar heb er eigenlijk nooit een foto van gemaakt. Ik kwam er al snel achter dat breien dus ook wel lukt, maar dat het veel langer duurt voordat een project ook echt af is. Ik besloot de voetenzak voor de Maxi-Cosi dus maar te haken door zelf een patroon te ontwerpen. 

Breien vind ik ook erg leuk om te doen en dus maakte ik naast de mutsjes ook een sjaal voor dochterlief, maar ook daar heb ik nooit een foto van gemaakt. Momenteel ben ik nog bezig met een vestje voor Nerena en een vestje voor Kiron, maar die zijn nog niet af, dus de foto's daarvan moeten nog even wachten.

De enige foto van mijn breisels is deze, waar Kiron er 2 over elkaar op heeft vlak na zijn geboorte:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten